sâmbătă, 24 decembrie 2011

Manastirea Ostrov

Manastire de calugăriţe.

Hram:Naşterea Maicii Domnului

Adresă:loc. Călimăneşti, Valcea

Cazare: 20 de locuri

Numele de Ostrov îi vine de la faptul că este construită pe un ostrov (insuliță ) a Oltului în centrul orașului - stațiune Călimănești din județul Vâlcea.

Biserica este rezidită pe locul unei biserici mai vechi din secolul al XIV-lea sau începutul secolului al XV-lea, între anii 1520-1521, fiind ctitorită de domnitorul Neagoe Basarab şi soţia sa, doamna Despina.

Schitul Ostrov este primul așezământ monahal de pe teritoriul actualei Românii pentru călugărițe, lucru remarcat în istoricul schitului afișat la intrare.

În acest schit s-au călugărit soţia lui Neagoe Basarab, Doamna Despina cu numele de Platonida, şi mama lui Mihai Viteazul care şi-a luat numele de Teofana.

La 22 decembrie 1838 chiliile si cladirile existente au fost distruse de un incendiu, fiind rezidite pe temeliile vechi in anul 1940. Principalele restaurari s-au facut in anii 1940, 1956-1957, 1962-1963.







24 de comentarii:

  1. am dat activitatea intelectuala contra DECIZII DEFINITIVE eu parinti sot lui Drgn,si am luat cu semn,,cu gard,,casa lui G,eu parinti sot sa se implineasca integral cererile noastre ROSPESAH GR,2,genealogie[au toti parinti sot baticul meu vesnic sa vada stirile ca mine cu documente sa auda tot in suflete ca mine eu ca ei 1300-etern si vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  2. au acte ca mine sa stie tot ca mine eu ca ei sint in partid cu adeziuni ca mine,au decizii cu stampile definitive ca mine armata livrete stampile comune si fiecare la fel eu parinti sot 1300-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. avem tot comun fiecare in depozit cadastru aici tara si Germania sintem pensionari invaliditate ficşi nerevizuibili gr1,si mandate de handicap permanente caz grav accentuat toti si tot sistemul ca mine si ei fiecare si comun depozit tara Germania 1300-etern si vesnic acolo sus icoana[pasii descriptivi vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  4. stam cu oamenii care muncesc cinstit cu acte,nu umblam cu curv talhari,ne limitam la ce avem urmam linia steno Hor.Sim,sorumea scoasa vesnic din linia sucesiune mostenire nu avem ceva comun toti semne ramane cu testament tatii si pe urma sotului vesnic.Avem lege ne multumim cu ce avem nu umblam cu femei si necunoscuti cu nimeni careva,cu rude nebune dusmani,cu cei faradelege avem judecata dreapta limita masura drepte corecte apostolul Marcu,legea noua 1300-etern si vesnic eu parinti sot etern.Umblam cu TH,TARB, DREPT,JUDECATORIE cu JURAMANT fiecare comun toti trampe acte stentor exarh vesnic.Trecut prezent si viitor.,cu UniArmata Aprovizionare toti vesnic.Acatist sf Imparati Constantin si Elena toti vesnic mesadele geanta a tatii,are cu mama sotul visele mele de Blagovestenii[sa stie croitoria mea de vig metru liniar pretul pe ele],vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. este cadastrul meu in depozit aici stat si Germania cu semne fiecare si comun civilizatia boian-cucuteni 1300-vesnic eu parinti sot etern.

    RăspundețiȘtergere
  6. are sorumea iscaliturile noastre sa plece eu parinti sot,la exarh stentor notar,sint trampele de acte sistem toti pomenitii la stentor exarh[au plicurile in inimi toti fiecare si comun],avem toti revelatia adevarului toti marturi sf taine 1300-etern si vesnic.Sintem inseriati Adas BCER toti vesnic si etern,stiim motivul politie Sfat popular,si hotii munca eu parinti sot vesnic[tanti Pus Ss vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  7. este legea A3/A6 la Pilat in stat 1300-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  8. am trei soti,,Padurari,,toti unic singular la Cioch,cum vreau eu[fondate legal iscalituri,romani etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. sintem ,,DUSMANI cu JURAMANT de HOR.SIM,la Popi la Nart,,tot pomelnicul,,1300-vesnic noi cu tot proprietate comuna si fiecare 1300-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  10. am luate cojoaca rochia greco si Sinoie si rochia matase chineza noi marite normal pret redus,ale lui tata sint toate obiectele alea ale mele cu semn cu povesti frumoase snur 1300-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. sintem dava Agn cu vize de flotant aici sat cu tov,Il.Ceaus tot pomelnicul sa stiim[LIPSCA polonezi glaucom] 1300-vesnic Pascu Neveanu secui vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  12. avem toate obiectele de nart religioase legionare bisericesti medicale tot pe noi insutit immit in depozit aici stat si Germania gratuite milenariste tot pomelnicul 1300-vesnic cu,,schepsis vesnic,,.

    RăspundețiȘtergere
  13. sint drepturile si obligatiile mele comune si fiecare depozit aici Stat si Germania tot pomelnicul 1300-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. am iscalitura la CCER Mihalache trecut prezent viitor 1300-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sint,,membru Sef-Plin,,la Becer,,la nu mai fac,,Inchiz romana,talion,horeb levitic salve corect ziua lumina 1300-vesnic Cuvântul,radiodifuzor vesnic astral celtic.

    RăspundețiȘtergere
  16. sint,,politica in UZPR,aici sat,,corect de nota 10[cec] 1300-etern si vesnic bi-focal bloc sovietic comunist vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  17. sint,,film sectant aici sat la percitor Jupuit,,,1300-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  18. avem,,ziduri,si garduri fiecare si comune,foi de parcurs cadastru extrase si restul sisteme cu registre bisericesti terminate,tot Pomelnicul,,1300-etern si vesnic,martur statul roman, germanii si oamenii vecini,vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  19. sint,,Serv al lui Cristos ,,in biserica adventista,,mod festiv scolarizat cu carte martisor gratuit agricol,,corect,,1300-etern si vesnic,eu etern.

    RăspundețiȘtergere
  20. este iscalitura la Ostrov ce am dat serioase toti 1300-vesnic Succesiune etern.

    RăspundețiȘtergere
  21. au calendarul meu caiet cu fir de martisor Boin-Cucut cu fapte vii toti chemati steno comun rauri de Daruri agrar folcloric tip,,sarpe folcloric,,tot pomelnicul traditii la luna noua 1300-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  22. au oamenii in inimi steno toti marturi de buna credinta sf taina in limba lor de la mine,,Tip de la Cablu,,gratis 1300-etern si vesnic tot inregistrat vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  23. este meseria mea R,steno corecta de nota 10[cec] pe Masa la Primar,primarie 1300-vesnic cu dovezi de Fritz,iscalit ai lor sf Taine vesnic cine ce cum cat cum unde toti comun si fiecare vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  24. avem urme ramasite chimice peste tot tot pomelnicul muzeale i.g duca 1300-etern si vesnic,

    RăspundețiȘtergere