marți, 13 decembrie 2011

Baiatul deosebit ,cu mielul de Craciun

Asta seara in drum spre casa la intersectia de la Razoare, unde de obicei stai ceva vreme la semafor, si unde tot timpul stau rromii/copii stazii sa spele parbrize, mi-a atras atentia un pusti care tinea in brate un miel alb, desi nu este sezonul lor, este aproape Craciunul.

L-am intrebat: de unde ai mielul?
El a raspuns: l-am cumparat nenea
Eu: pai ce faci cu el?
El: fac bani nenea
Eu: de unde l-ai cumparat ma?
El: de la Piaţa Moghioroş, am dat un milion jumate pe el(150 lei )
Eu: iti da lumea bani?
El: da nenea, imi da

I-am dat 1 leu, l-am pus pe Laurentiu( baietelul meu) sa-l mangaie pe cap, deoarece era cu mine in masina, il losesem de la gradinita, si mi-am vazut de drum, dar am plecat cu gandul la acel copil care a vrut sa fie mai deosebit, sa stranga bani altfel decat eram noi obisnuiti in acest anotimp.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu