vineri, 30 decembrie 2011

Drumuri, manastiri, frumuseti

As vrea sa spun sau as sfatui ca la fiecate iesire din casa, deplasare sa trecem in drumul nostru si pe la o manastire, indiferent cu ce ganduri sau scopuri.

De acolo pleci clar cu alte idei,mult mai linistit,te ajuta sa-ti continui drumul si planurile, planuri pe care le ai sau nu(se pot intampla si surprize placute).Atunci cand ai inima curata, nu ai ganduri ascunse,nu doresti raul la nimeni, ce se poate intampla rau?

Recunosc ca nu la fiecare iesire am reusit sa ajung la manastire,ma refer la iesirile neprogramate.

Iesirile programate, in ultima vreme, intotdeauna au ca destinatie o manastire sau mai multe, depinde de zona.

Mergand la manastiri cu dorinta de a cunoaste cat mai multe despre acele locuri Sfinte,cine le-a descoperit, cine a trait acolo, istoricul locului, am descoperit ca nu numai imi imbogatesc cunostintele despre locurile Sfinte, am mai invatat ce este bine sa fac, si ce nu este bine sa fac, am invatat istorie, geografie.

In felul acesta am descoperit cele mai frumoase zone geografice, salbatice, linistite, neaglomerate,cautand manastiri.

Nu este bine sa urmezi turma, sau sa asculti toate tampeniile ce se spun despre biserici si popi, nu ca unele nu ar fi adevarate, dar cum imi spune mie duhovnicul meu:"orice padure are uscaturile ei"

Intr-un final toate drumurile duc tot la biserica, drumurile atunci cand ai necazuri, neplaceri, si nu in ultimul rand, ultimul drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu