marți, 13 decembrie 2011

Ce mananci in excursii ?


Cand pleci la drum, undeva, o chestie de o zi, trebuie sa si mananci ceva,undeva.Mie mi-a placut tot timpul sa mananc pe ziar:), sa iau cu mine cateva oua fierte, branza, rosii, salam, ceapa, ardei,sunca, ceva carne prajita,pentru mine este masa perfecta, masa care imi satisface pofta de a manca.

Am experimentat si alte feluri de mancare, restaurante, dar ce gaseam in meniul lor, imi ofereau doar o sursa de hrana,nimic mai mult.Nu se compara nici o masa cu un popas la iarba verde sau in portbagajul masinii.

Ce nu-mi mai place, sa merg cu gratarul dupa mine, daca vreau sa mananc un mic, ceva, iau la pachet sau ma opresc la un popas.

Am crescut cu astfel de mese, cand eram copil, mergeam cu vecinii/prietenii la plimbare, ori la munca, la coasa,sau in alta parte, luam mancare la noi,iar cand era vremea mesei puneam fiecare ce aveam si mancam cu o foarte mare pofta.

Este si o modalitate de a face economie, pe langa faptul ca iti ofera o placere sa mananci, ce mananci,ca opresti unde vezi o zona cate-ti place, sau cand iti este foame, iesi si mai ieftin, mai bine investesti in carburant decat sa platesti o masa care nu-si merita pretul.

Acum dupa atitia ani, gusturile mele au ramas cam aceleasi la mancare,dar datorita faptului ca vizitez foarte multe manastiri, sau raman peste noapte la unele, am posibilitatea sa mananc acolo, chestii asemanatoare si nici nu ma costa, decat daca duc la randul meu ce se duce la o manastire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu