luni, 21 noiembrie 2011

Rugaminte !!!

Cand faci bine unui suflet de om aflat in nevoie si suferinta, lui Dumnezeu faci bine !

NU TRECE PESTE, FARA SA CITESTI,TE ROG!
Te rog, din suflet, da si tu sfoara în tara dupa grupa AB pozitiv...Daca cineva e dispus sa doneze sânge pentru o fetita cu aplazie medulara.

Este la spitalul Fundeni (Bucuresti), sectia de Pediatrie, are 11 ani, se numeste Tudor Alexandra Mihaela si pâna la operatie face transfuzii zilnic. Altfel, moare!

Macar da mai departe!!! Nu-i greu!!!
Un simplu forward ajuta o viata de ingeras!!!

Ce faci cand primesti astfel de mesaje de la prieteni? Eu am fost in situatia cand am avut nevoie, dar nu am procedat asa, am reusit sa obtin sangele necesar pe alte cai,dar oricum ar fi este bine sa acorzi atentie si un sprijin celui aflat la nevoie.

Am fost o singura data sa donez sange, pentru cineva pe care nu nu-l cunosteam, am fost impreuna cu o colega si am facut-o fara sa am pretentia sa-mi multumeasca sau sa primesc ceva la schimb, a fost pur si simplu un gest omenesc, din cand in cand ar trebui sa nu uitam sa fim oameni.

Am observat la spital unde se doneaza sange ca sunt oameni saraci care doneaza la cateva luni doar pentru bonurile de masa si acea suma de bani pe care nu o mai retin, o fac doar pentru a supravietui traiului greu, ca o sursa de venit. Daca mergi sa donezi sange pentru cineva apropiat si mai ai nevoie de donatori este posibil sa te intalnesti cu astfel de oameni si daca le mai oferi o suma in plus doneaza pentu cauza ta.

Am mai intalnit cazuri din provincie cand vin pentu cineva cunoscut un vecin de exemplu, omul respectiv iti pune masina la dispozitie, iti asigura masa, iti plateste si ziua respectiva, in afara de beneficiile pe care ti le ofera spitalul, astfel de oameni, donatori, nu am reusit sa-i inteleg niciodata mi se par profitori, profita de necazul altuia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu