duminică, 27 noiembrie 2011

Masina de tuns si tunsul acasa

Astazi am vrut sa ma tund si eu ca omul,pentu ca am chelie si-mi place sa ma tund scurt mi-am cumparat o masina de tuns sa nu mai pierd vremea la frizerie.

Nu este prima data cand ma tund singur acasa, asa ca mi-am pregarit locul, ustensilele, am ales gratarul pentru masina de tuns, el iti permite sa te tunzi uniform, il alegi in functie de cat de scurt vrei sa te tunzi.

Am inceput sa trec cu masina prin par, desi nu aveam parul prea mare dupa cateva ture am observat ca parul care cadea pe langa mine era destul de mare, atunci am realizat ca nu montasem gratarul pe masina de tuns, ma tundeam la chelie.

Ce era sa fac, am continuat, rezultatul este ca, la final aveam barba mai mare decat parul din cap :))) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu