marți, 8 noiembrie 2011

Despre mame

Nu stiu in acest moment ce nume sa aleg acestei postari, pentru ca este foarte dureros pentru mine, o sa ma hotarasc pana la final.

In ultimii 8 ani am suferit foarte mult, la 23 de ani mi-am pierdut mama, a murit din cauza unei boli crancene, neiertatoare "cancer uterin" nici acum nu pot sa-mi revin din cauza acestei lovituri.Mi-am iubit mama foarte mult, am fost foarte apropiat de ea si ii datorez tot ceea ce am realizat si sunt in acest moment, a fost un model pentru mine.

Printre multe amintiri, pot da un exemplu, un sacrificiu, pe care mama l-a facut atunci cand si-a vandut lantisorul si cruciulita din aur de la gat, cand am terminat clasa a 8 -a sa-mi dea bani sa merg la liceu...sa-mi ofere un confort.

Am cunoscut si alte mame de-a lungul timpului si putine au fost acelea care ii semanau mamei mele, iar atunci cand intalnesc una, ca si ea, imi vine sa plang, deoarece imi aminteste de mama mea, de aceea le voi purta un respect mamelor care nu se regasesc in cele enumerate mai jos.

-acele mame care pun pe primul plan sotul,si nu copii, sau chiar pe ele care tin la confortul lor

- opresc ceea ce este mai bun pentu ele si sotul lor

- cand copilul ii cere ceva dupa casatorie ( o revista,o tigaie, un lucru marunt) nu ii da pana nu-si intreaba sotul si bineinteles ce spune sotul este lege

-cand copilul vrea sa manance la o ora intarziata ii da mai bine o bataie, iar daca ii cere sotul,intotdeauna cu placere

- cand copilul vrea ceva dulce sau chiar ea vrea ceva bun nu cumpara ca nu-i mai ajung banii de bautura pentru sot

-daca copilul acelei mame are si el/ea un copil si are nevoie de ajutorul mamei sa stea cu nepotul/nepoata nu ii raspunde pana nu-si intreaba sotul si numai daca acesta este de acord

-nu-si viziteaza copii, nu-i sprijina moral, nu ies cu nepotii in parc si nu stiu unde le este gradinita ( doar daca a mai avut vreodata drum prin zona aceea :) ),cand mergi in vizita la ele te simti in plus, sarbatorile le petreci cu strainii!!!!

Fac si ele ceva:

Incearca sa le controleze viata copiilor, sa le distruga casnicia ca nu au ales o persoana pe placul lor, ca nu li se potriveste si tot incearca sa demonstreze acest lucru la nesfarsit si urmaresc doar,doar o gresi...,in concluzie pot distruge viata propriului copil cat si a familiei formate.

Poate fi un mod de gelozie pentru ca ele nu au avut parte de ceva mai bun?

Acum ca parinte cand il aud pe baiatul meu ca-si iubeste mama mai mult decat pe mine,mi-e drag si il pun sa repete, si o fac ca un joc, dandu-i impresia ca m-ar deranja si el repeta, o iubesc pe mami, o pup pe mami.

Mi-e mila de acei copii care nu simt dragostea de mama, din pacate asta este crunta realitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu