marți, 8 noiembrie 2011

Aparatul foto

Acum vreo 2 ani mi-am cumparat/inlocuit aparatul foto cu Canon 5IS, eu vroiam un aparat mai bun, cel dinainte nu ma ajuta deloc.Persoana care mi-a vandut aparatul foto,nu l-am cumparat nou pentru ca unul nou costa prea mult, l-a vandut tot pentru ca vroia un aparat mai performant, el si-a dat seama de atunci ca pentru a face o fotografie buna iti trebuie si un aparat pe masura.

Pentru mine pana in acest moment a fost cel mai bun aparat foto, cu el am facut cele mai frumoase poze, am cele mai frumoase amintiri.De ce vreau altceva, de ce fac tot timpul poze?

In aceasta vara in timp ce eram plecat la tara in Bucuresti a plouat, a fulgerat si mi-a trasnit calculatorul,monitorul s-a prajit totul si am pierdut toate datele, pozele, nu am mai putut recupera nici pozele nici componentele.De atunci la tot ce mie mi se pare frumos fac poze, pun pe facebook si pe blog, sa nu le mai pierd, nu pastrez nimic pe CD-uri.


Acum mi-am gasit un alt aparat mai performant, profesional Nikon D80, nici acesta nu este nou, procedez la fel, eu vand aparatul meu unei persoane care nu are un aparat foto si va invata cu acesta sa faca poze, iar eu cumpar Nikon-ul de la cineva care la randul lui vrea altul mai performant.Nu este o afacere doar ne dorim sa ne imbunatatim cunostintele si sa avansam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu