miercuri, 30 noiembrie 2011

De ce mi-am facut blog!?

Cred ca fiecarui blogger ii ia ceva vreme sa se hotarasca, daca sa-si faca blog si ce o sa scrie acolo.Apoi dupa ce ai luat decizia si incepi sa scri trebuie sa te intrebe cineva de ce ti-ai facut si ce scri?

Cu mine s-a intamplat la modul urmator:

Ce m-a determinat cel mai tare a fost Redescopera Romania, de cand a intrat in viata mea m-am schimbat total, mi-a placut ideea, proiectul mi-au placut oamenii.Cred ca eram singurul care nu avea blog,aveam decat cont pe facebook, chiar si asa nu prea aveam treaba cu internetul.La un moment dat Ana Bulgar m-a intrebat de ce nu-mi fac blog, atunci i-am raspuns: despre ce sa scriu eu pe blog, nu am timp de asa ceva.

Iata ca mi-am schimbat parerea si m-am gandit foarte serios la crearea unui blog personal.S-au intamplat multe lucruri frumoase in viata mea,altele nu, satisfactii, evenimente, idei, drumetii si simteam nevoia sa ma descarc undeva, sa nu le pierd, sa le impartasesc.

Asa mi-am creat blogul/jurnalul online, un blog pentru mine,despre mine, viata mea, placerile,gandurile,intamplarile mele personale.Aici scriu, cum simt si cu cuvintele mele, fara sa-mi pese.

Daca reusesc totusi, sa conving pe cineva sa mearga la vreuna din bisericile / manastirile de pe blogul meu, macar pentru turism, pentru mine inseamna mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu