duminică, 30 octombrie 2011

Targu Jiu si operele lui Brancusi

In aceasta vara am avut ocazia sa trec prin Targu Jiu, si bineinteles am fost curios sa vad mult cunoscutele sculpturi ale lui Constantin Brancusi.Mai intai am fost in parcul central al orasului, unde la una dintre intrari era amplasata Poatra Sarutului, un monument construit din piatra poroasa provenita de la carierele din imprejurimi.


Mergand prin parc pe Aleea Scaunelor am ajuns la Masa Tacerii, o sculptura din calcar, care in jurul ei are asezate 12 scaune tot din acelas material.


Dupa ce am iesit din acest parc m-am indreptat spre Coloana infinitului, care este amplasata in alt parc, ea are o lungime de 29,35 metri si este construita din metal.
Acestea sunt principalele atractii ale orasului, pe care le-am vizitat in putinul timp petrecut in Targu Jiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu