sâmbătă, 29 octombrie 2011

Defileul Dambovicioara

Astazi mi-as fi dorit sa fiu in alta parte, dar destinul nu a mai tinut cu mine.
Cu toate acestea nu am ramas captiv in casa, am tras o fuga pana la Bran.Ca de fiecare data cand trec prin acea zona, ma abat de la treseu si trec prin Cheile Dambovicioarei.Este un peisaj care imi face placere sa-l vad cat mai des, iar clima este racoroasa in special vara cand afara este canicula.

Pentu cine nu stie Defileul Dambovicioara se afla dupa iesirea din Campulung Muscel spre Rucar - Bran.Am ramas surprins astazi sa constat ca au asfaltat de curand tot defileul, cred ca s-ar bucura si Florin Piersic sa-l vada, drumul arata jalnic de pe vremea cand se filma " Margelatul ".La intrarea in defileu acum se plateste si taxa, 2 Lei de persoana, dar se merita, merita vizitat.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu