joi, 27 octombrie 2011

Redescopera Romania 2011 si destinul

Redescopera Romania a inseamnat pentru mine mai mult decat mi-as fi imaginat vreodata.Nu stiu cine mai crede in destin, ca tot ceea ce se intampla cu noi face parte din destinul fiecaruia.


Scopul acestui proiect de a merge prin toata Romania pentru promovarea turismului, sa se scoata in evidenta frumusetea acestei tari, simplitatea, natura,traditiile, manastirile, muzeele,cetatile... au fost posibile cu ajutorul acestor oameni pe care destinul i-a intalnit.Am avut posibilitatea sa vad lucruri noi, sa invat de la acesti oameni cum sa organizez o excursie, sa imi aleg traseul, ce sa vizitez..., nu stiu daca ar fi avut aceeasi semnificatie pentru mine in alta situatie, atat proiectul cat si oamenii vor ramane in sufletul meu.


Redescopera Romania a scos in evidenta si calitatile participantilor, pasiunile lor, a legat unele prietenii sincere, s-a infaptuit un anturaj unde eu m-am regasit.



Ideea acestui proiect despre oameni si Romania a fost minunata.Despre Redescopera Romania se va povesti diferit de catre toti cei carora acest proiect le-a schimbat viata.Felicitari tuturor si va multumesc ca am avut ocazia sa ne cunoastem si sa petrecem impreuna clipe de neuitat!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu