sâmbătă, 29 octombrie 2011

Mausoleul Mateias

Mausoleul Eroilor din comuna Valea Mare-Pravăţ, judeţul Argeş, cunoscut şi sub numele de Mausoleul de la Mateiaş, este un monument dedicat eroilor din Războiul de Întregire Naţională dintre anii 1916-1918. Este situat la iesirea din orasul Campulung Muscel spre Rucar.

De Mausoleu ma leaga multe amintiri placute,este situat langa orasul in care m-am nascut, aici am fost facut pionier al patriei.Imi amintesc ca in clasa I tot anul am fost nerabdator sa ajung sa port si eu la gat inelul cu cravata rosie.Am fost facut in clasa a II-a, si am fost ultima generatie, ca apoi a cazut Ceausescu.A fost o excursie cu autobuzul pana acolo,ce mai putea a motorina in autobuz, era vechi,imi era rau tot timpul in excursii de la mirosul de motorina.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu