sâmbătă, 22 octombrie 2011

Domnisoara batrana

Astazi in drum spre tara mi-am amintit, daca tot treceam pe langa un liceu de "domnisoara batrana".

Nu am nimic cu femeile,cu fetele care se casatoresc tarziu sau niciodata numai ca nu accept sa-mi impuna sa-i spun domnisoara si ea este de o varsta cu parintii mei, adica peste 40 - 50 de ani.Nu ma intereseaza motivele pentru care este la varsta ei domnisoara si nici nu comentez.

Acest gen de femeie o gasesti in invatamant ori este asistenta, la vreun ghiseu , logic este tot timpul nervoasa, oare de ce?

Atunci cand te intersectezi cu ea ori esti elev, parintele elevului, pacient sau aproape sigur ai nevoie de vreun serviciu de la ea, nu esti in postura de a-i spune in fata ce crezi despre constrangerea ei.

Cum le deosebesti? Este gresit sa i te adresezi unei femei cu varsta peste 25 de ani cu doamna?
Sa stea linistita ca oricum nu o mai crede nimeni ca este domnisoara(fecioara).Nu este de ras !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu