joi, 20 octombrie 2011

Intr-o zi cu ploaie

Vreme urata, frig, ploaie de toamna, ce poti sa faci daca nu-ti place sa stai in fata televizorului sau a calculatorului?


Nu spun ca eu am facut tocmai alegerea potrivita,ma refer la vreme dar am luat copilul si am mers pe muntele Iezer, nu este foarte departe de satul natal si cum n-am fost niciodata mi-am satisfacut curiozitatea.


Drumul forestier pana in varful muntelui nu mi-a creat probleme, copilul a adormit la dus totul a decurs normal cum am sperat.Am fost de multe ori la munte si in alti munti, peisajele sunt superbe, fiecare munte are frumusetea lui.


A meritat totul, cunosc vecini care nu au iesit nici macar o data din judet, nu merg la munte la mare nu cunosc imprejurimile stiu doar sa munceasca, sa stanga bani, sa aiba casa cea mai mare , masina cea mai noua, viata este scurta, tineretea trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu