luni, 9 ianuarie 2012

Sf. Ioan 2012

De data aceasta a fost o zi cu totul speciala, am reusit sa evadez, departe de prieteni, familie,griji,mancaruri sofisticate si bautura.

Nu am fugit de ei, nu m-a deranjat ceva, am considerat ca este mai bine sa-mi petrec ziua de nume "Sf. Ion" intr-un loc Sfant.

Am petrecut ziua si noaptea la manastire unde m-am bucurat de liniste, rugaciuni, si de unde am plecat cu mai multe invataturi utile.

Le multumesc tuturor prietenilor pentru mesajele frumoase cu urari!!!

Dintre mesajele primite, mesajul care mi-a placut cel mai tare este urmatorul:

"La multi ani si sa treci prin viata cum merge Duster in off-road!Adica numai cu bucurii si fara emotii.Sa ne traiesti,Ionut!"

Daca tot am plecat la manastire, m-am abatut de la traseu si am ajuns la Pestera Sf. Neofit, unde traieste pustnicul Ioan, primul pustnic pe care l-am cunoscut, de la el am plecat cu alte invaraturi utile.

In zona sunt si alti pustnici, mult mai izolati care traiesc in conditii mult mai grele.

Pustnicul traieste undeva la poalele unor munti, unde ii tin companie caprele negre si caprioarele.

Cineva cu suflet mare,a investit sa-i amenajeje locuinta si mica bisericuta de sub o stanca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu