joi, 2 februarie 2012

Cod Rosu de Zapada, Viscol, Ger

Toata saptamana a fost un ger foarte aspru, a inghetat aproape tot, chiar si apa sarata a Marii Negre.

Asta nu este nimic, incepand de maine se anunta " Cod Rosu ", zapada, viscol, ger.Nu stiu in alte zone cum este, dar in Bucuresti s-a creat o mare panica, cum ca drumurile se vor inchide, chiar si asa cum este acum, in Bucuresti, s-a circulat foarte greu din cauza zapezii care a ingustat drumurile si a ghetii de pe carosabil.

In ce consta panica? locuitorii orasului au dat buzna in supermarketuri, sa-si faca provizii, rezerve.Intamplator sau nu, printre ei am ajuns si eu, intr-un Kaufland, din cartier.

Aici, pe langa faptul ca abia am gasit un loc sa parchez masina, intr-un moment cand vroiam sa cedez, sa parasesc parcarea, in magazin abia te puteai strecura printre multimea de oameni care au golit aproape tot ce era pe rafturi.

Nu mai gaseai nici macar o paine in magazin, un ou sau cartofi, altii discutau ca nu au mai gasit drojdie, faina sau malai.La raionul cu conserve am oservat ca singurele produse de pe raft erau doar cele de post.Nu exista carut care iesea din magazin fara sa aiba cel putin un bax d apa plata.

Cozile la casele de marcat nu se mai terminau, oamenii vorbeau la telefoane cu neamurile din alte zone, vaitandu-se de situatia din magazin dar si de zapezile ce vor venii.

Nu am mai vazut asa panica si atatea rafturi goale, nici macar in perioada sarbatorilor, de Paste, Craciun sau Revelion.

Priveam si ma gandeam daca nu cumva am inteles eu gresit,sau ei,adica in loc de Cod Rosu de zapezi, viscol si ger urma cumva o foamete, totusi ne aflam in capitala Romaniei.

Iata o fotografie unde am gasit doar pozele unor produse, produsele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu